just LOVE justin

Det var en gång fyra sofistikerade akademiker, samtliga 25 år och av det kvinnliga könet. Tisdagen den 19 juni lämnade de vid olika tidpunkter sina hem i Växjö (Annie), Sundsvall (Emma), Årsta (Johanna) och Upplands Väsby (Emma).

Mötesplats: Globen
Evenemang: Justin Timberlake


Tre timmar senare ...
Sofistikerade? Snarare förälskade!
Akademiker? Vad är en universitetsexamen jämfört med att få vara Jessica Biel (flickvännen) en timme eller två?
25 år? Pröva snart byxmyndig fjortis!
Kvinnligt kön? Ooh Jaa ...

Konserten var grymt bra, precis så bra som recensionerna säger. Timbaland gjorde ett överlägset gästspel.

Fjortisen i mig Vill ha mer ... don't we just LOVE justin?  :)


Kommentarer
Postat av: Annie

Jooo we just Love him!!! En helt underbar upplevelse. Nu längtar jag tills du kommer "hem", det ska bli så roligt.. saknar dig! Puss puss

2007-06-26 @ 15:25:29
Postat av: Liza

ÅÅÅÅÅÅ!! Jag ville ju också! Kan tänka mig att det var kanon! me like Sexy Back tooooo,, å vill också va hans flickvän en timme eller så,, en kväll/natt whatever! Just give him to MEEE!!! Kraaaaaaam!!:)

Postat av: Johanna

Yes, we love!
Dagen efter på jobbet berättade min kollega att hennes dotter(ja, jag är yngst på min arbetsplats) oxå varit på Justin och att hon sjävklart oxå tyckte att han var helt fantastisk MEN hon undrade om han verkligen var smart?!Vem i helvete bryr sig?! Killen gör den skönaste musiken och är hot, hot, hot! Det räcker för att få Globen att gunga!

2007-07-01 @ 22:41:50
Postat av: Sara Roloff

Hej Emma, sa det bor en liten fjortis i oss alla? Haha! Vad kul att ni hade det sa fint, ,och ja vad ska man med examen till? Sjalv ska jag pa Gwen Stefani till hosten, det ser jag fram emot! Kramar Sara

2007-07-03 @ 21:45:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback