"Mitt liv som bröllop"

Något nytt. Lunchat på nya sushibaren här i stan som enligt egen utsago ser en utmaning i att få norrlänningar sushifrälsta. Mig behöver han då inte bevisa något för, men så är jag ju också smålänning. We like

Något gammalt. Har inhandlat en "bättre begagnad" scarfs från Myrorna, för 15 penningar. Mitt andra fynd där på mycket kort tid.

Något lånat. Min stoooora trave biblioteksböcker som jag bara lånar om och lånar om för att jag inte orkar gå och lämna tillbaka dem. Dessutom en mycket fancy DVD som, i form av Sex and the City avsnitt visar godnattsaga för mig varje kväll.

Något blått. Himlen är blå. Moderaterna också. Dessutom vill jag har marinblått i garderoben - skepp o hoj som gäller!

By the way - såg nya Beckfilmen igår, Den svaga länken. Helt ok, Beck är ju alltid Beck. Bästa tBeck är dock den där Gunvalds syster kommer in i bilden och som blir misshandlad av sin man (kommer ej ihåg titeln). Vilken Beck tycker ni bäst om? (Och det är OK att tycka att filmerna med "Charles Ingvar Jönsson" är bra.)

Kram o Kram     

Kommentarer
Postat av: Ewa

Jag vet inte riktigt vilken som är bäst - många är ju bra. Men den som du skriver om är riktigt bra! Har precis sett den nya Wallander filmen. Väldigt lika filmer.
Puss

2007-03-25 @ 22:00:12
Postat av: Dena andra Emma

Hihi...att du bara kommer på allt! Tänk om jag bara hade hälften av din uppfinningsrikedom... ja då du..haha! den bästa Beckfilmen måste vara Öga för öga..en av de första med Peter Haber...riktigt bra med hämnd och allt!! Puss

2007-03-26 @ 18:10:36
Postat av: fr0

Bästa Beck är naturligtvis Spår i mörkret, den är ruskigt bra för att vara Beck. Allt som har med tunnelbanor att göra gillar jag. Sen är jag tveksam till att man skriver scarfS närm an bara köper en. Det låter lite taget från Yrrol...

2007-03-31 @ 19:14:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback