Finally, något som händer

Hur kommer det sig att ju mindre man tar för sig, desto mindre får man gjort? Förra helgen hade jag utomordentligt skittråkigt. Ju tråkigare allting kändes, desto tråkigare såg jag till att göra det. I stället för att gå upp till Hydro och hyra en film svor jag över alla icke-spännande program som alltid avlöser varandra på helgerna. I stället för att laga till en god lördagsmiddag förbannade jag mina qournfiléer. Why ...

Denna helg däremot bär det av med kollegor på 30-års fest i Sandviken (bandyns näste). Skulle ha lyxat till det med dyyyyrt hotellrum på Högbo Brukshotell, tjusigt spa-hotell, men det såg till att vara fullbokat + 15 personer i kö. Vad gör folk i Sandviken? Jag kommer därför att kvarta hos värdinnans mamma (!) - snacka om småländskt utan egentlig baktanke.



Hade även tänkt unna mig dyyyyra spa-behandlingar - ja, en i alla fall - men de var också fullbokade. Vad gör folk på spa i Sandviken? Däremot blir det en dyyyyr lunch som vi i alla fall såg till att boka in oss på i tid. Tydligen tränar svenska kocklandslaget här. Behöver jag ställa frågan ... vad gör ...?

Trevlig helg på er!

 

Kommentarer
Postat av: Ewa

Vad spännande med Sandviken! Hoppas du får avnjuta en dyr och GOD lunch!!
Nästa helg kommer du hem till Rottne, då blir det fika, promenader och en massa mys. Puss o kram

2007-02-09 @ 10:56:35
Postat av: Emma

Jaaa, vad jag längtar! Tänk att du är i Rottne då. Det är för bra att va sant. Som upplagt för att leka "dom" *remember* Puss i puss

Postat av: Annie

Åhh vad det låter som att du kommer att få en härlig helg- det är du värd efter allt slit med uppsatsen. Synd bara att du inte fick njuta av en härlig SPA-behandling :-( Längtar så tills du kommer hem, Love you Piff....Puss puss

2007-02-09 @ 15:47:50
Postat av: Sara´n

Vad skådar mitt öga? ska du hem en snabbvisit eller vad? Blev riktigt glad när jag såg att du uppdaterat din blogg! Ja vad gör alla i Sandviken? Troligen är det så att de visste om att du var på gång och satte då käppar i ditt hjul! Nu ska jag hoppa i sängs för och vara laddad inför imorgon med gospel och allt! Sköt om dig! Kramar Sara

2007-02-09 @ 22:07:57
URL: http://www.sarans.blogg.se
Postat av: Ewa

I rembember! "Dom" kommer att köra till Renemarks, gå ut och gå med Felicia, kanske säga hej till Pablo osv *asgarv* Skämt åsido, så kommer det kännas som för många år sedan. Ska vi cykla/gå till varandra 3-4 ggr om dagen? Jag tycker det låter som en strålande idé. Ha en mysig dag Emma. Kramis

2007-02-12 @ 13:44:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback