Gör som alla andra ...

... jag förser er med en lista. Kategorierna är någon annans men svaren har jag faktiskt plitat dit själv :)

Höger- eller vänsterhänt: Vänster (unik, smart, säregen, geni - kär vänsterkladd har många namn) 
Humör just nu: Klassiskt tisdagshumör, dvs trött i öronen efter ett avsnitt Gilmore Girls och trött i allmänhet (kollar klockan, good night grandma) 
Favoritgodis: Genuint tantgodis, dvs chokladiga praliner och de Alladinbitar som ingen annan gillar
Kläder just nu: Hmm (tittar ner på kvällsoutfiten) en urtvättad SVEA-tröja och mysbrallor
Musik just nu: ingen faktiskt - i de flesta fall skulle jag skriva grannens techno men *peppar peppar* inte nu. 
Sommarplaner: Kommer befinna mig någonstans i vårt avlånga land. Jag tippar på tre alternativ: Växjö, Sundsvall och Stockholm + de små minisemestrar lite här och var som jag vill hinna med denna sommar.
Hur många kuddar sover du med: 2 - jag ligger med huvudet mellan dem. Kuddarna fungerar som en borg runt mitt huvud.
Spelar du nåt instrument: Nope, är inte estetiskt lagd för fem öre men jag minns att jag ville spela kongatrummor när musikläraren försökte få oss musikintresserade i 2:an.
Morgon- eller nattmänniska: Morgonmänniska, helt klart. Säger lite moget och vist så där att morgonstund har guld i mun. Ställer till och med klockan för att få säga god morgon till Lasse och TIlde på helgerna.
 ♥ Vem är viktigast för dig: Dum fråga - det finns så många nära och kära
Bio eller promenad: Bio på helgen med en stor påse godis och promenad i veckan med ett äpple i fickan.
Är du kittlig: Ibland, kan inte styra det
Snarkar du: Nope, tjejer snarkar ju inte, remeber. Allvarligt talat, ingen har sagt något i alla fall
Stjärntecken: Kräfta
Äckligaste insekten: Kackerlacka (i synnhet om den försvinner spårlöst under din kudde) 
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja? Höra vad folk tänker (om jag ska svara egocentrerat)
Vad vill du jobba som? Jag är inte stor än så jag tycker inte att jag behöver svara på den frågan
Stökigt eller välstädat? Välstädat ut i fingerspetsarna - men måste ändå säga att jag släppt taget om moppen mer och mer den senaste tiden
 ♥ Skulle du nånsin få för dig att hoppa bungy-jump? Ja, säkert om någon tvingade eller mutade mig
Gillar du att sjunga? Nä, jag varken kan eller vill. Föredrar att klappa händerna!
Anser du att du är stark? Ja, jag vill tro att mitt slit i gymmets dunkla vrår ger någon form av resultat. Nyperna är dock svaga. Behöver ringa in förstärkning när en olivburk behöver öppnas för första gången.
Vad gör du om du får hicka? Svär och undrar varför hicka alltid drabbar mig (vilket det egentligen sällan gör)
Vad längtar du mest efter just nu? Sängen (som jag ska entra i alldeles snart)

Kommentarer
Postat av: Kusin vitamin

Va skönt att höra att det finns fler som använder kuddarna på det sättet! Nu kan jag sova ännu bättre.
Kram S

2007-03-07 @ 12:40:52
Postat av: Emma

Men Ooooh, vad kul att du hittat hit! Hoppas på fler intittningar framöver och att allt är bra med dig. Kramar

Postat av: Sara´n

Hello Emma =) Hicka är ett påfund vill jag lova dig, brukar alltid få fyllehicka efter lunchen....anar inte varför! Ja fram med fler listor! Vi får ha listkväll med vin o ost senare i framtiden!!! Kramar Sara

2007-03-07 @ 21:42:38
Postat av: Samantha

Tja!
Hej du ..det e jag kackelackan från New York.. den va fin den du...aaaahh..usch..kan ju säga d att du snarkar nog visst.. du ligger där o snorar en massa.. --- peace!

2007-03-07 @ 22:16:11
Postat av: Emma

Samantha, om du inte passar dig så avslöjar jag din täckmantel :) Räddast för kackerlackan (och människan i garderoben och motorsågsmassakern) var nog ändå du va?

2007-03-08 @ 08:54:04
URL: http://iemmasvarld.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback