Timrå *klappklapp* Timrå

Om si så där 50 minuter sitter jag totalt fastkedjad, slaviskt följande den sjunde och avgörande kvartsfinalen mellan Timrå och Modo. Iklädd röd/vit matchtröja, popcorn i vänstra näven, varmkorven i den högra - idoget skränande hejaramsor.

Nej då, riktigt så patriotisk har jag inte hunnit bli under mina år som sydöstnorrlänning. Dock är det Timrå som gäller i alla väder (och i synnerhet i en snökaotisk söndag som denna). Kastar naturligtvis även ett getöga på matchen mellan HV och Brynäs.

Älskar hockeysöndagar! Fattas bara ett skrovmål från Big Boy, en stor stark och lite whikeyröst till hejaramsorna :)

105576-38 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Passar på att säga hej, hittade hit via Jonathans blogg. =) Hoppas allt flyter på med D-uppsatsen!

Postat av: Emma

Ooh, va skoj att du hittade hit. Vilken intressant blogg du har - sådär samhällsaktuell och intellektuell. Synd att du tagit en paus men jag får följa den så småningom. :) Ha det så bra, kram

2007-03-21 @ 15:27:29
URL: http://iemmasvarld.blogg.se
Postat av: Madde

You are not klok i headet! Hockey hit å hockey dit! Jajja intressen är som baken - delad å vissa luktar mindre gott än andra..

2007-03-21 @ 16:07:12
Postat av: Emma

Haha, jag minns en viss dam som hejade på TAIF så det stod härliga till (men var det kanske mest för att göra livet surt för oss Lakersfans?)Bortsett från att det inte lär lukta så gott innanför suspensoarerna (eller benskydden) så tycker jag minsann inte att intresset luktar speciellt illa :) Ewa ... give me some back up!

2007-03-21 @ 18:16:28
URL: http://iemmasvarld.blogg.se
Postat av: Emma

Haha, jag minns en viss dam som hejade på TAIF så det stod härliga till (men var det kanske mest för att göra livet surt för oss Lakersfans?)Bortsett från att det inte lär lukta så gott innanför suspensoarerna (eller benskydden) så tycker jag minsann inte att intresset luktar speciellt illa :) Ewa ... give me some back up!

2007-03-21 @ 18:16:49
URL: http://iemmasvarld.blogg.se
Postat av: Ewa

Emma - jag är självklart på din sida! Kommer du ihåg när Växjö vann mot Tungsryd och Madde stod o surade =) Men hon gick ju ändå på alla matcher. Hon är nog bara avis.. ;-)

2007-03-21 @ 21:18:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback